POR QUE ESTE CURSO?
A finalidade desta actividade formativa é dotármonos de estratexias e ferramentas para mellorar a comunicación do traballo de normalización da lingua, tanto facendo uso dos medios de comunicación convencionais como creando medios propios.
OBXECTIVOS DO CURSO
– Comprender a realidade dos medios de comunicación en Galicia
– Entender os conceptos de cultura e identidade corporativa
– Entender o funcionamento dos departamentos de comunicación institucional
– Deseñar plans estratéxicos de comunicación para institucións locais
– Adaptar a comunicación aos distintos públicos de interese
– Desenvolver habilidades para a relación cos medios de comunicación
– Entender os procesos de contratación de publicidade
– Optimizar a capacidade de xestión dos medios dixitais propios dos SNL
– Desenvolver habilidades para crear contidos de interese para os medios dixitais
– Capacitar para crear un social media plan
– Comprender os resultados das estratexias implementadas
CONTIDOS
O curso combinará contidos teóricos con exercicios e actividades prácticas, todo adaptado á realidade do traballo de normalización da lingua, especialmente en SNL. Os contidos distribúense en tres bloques temáticos:
I. Conceptos básicos sobre estratexias de comunicación
1.1. Comunicación e medios
1.1.1. Conceptos básicos para a creación de estratexias de comunicación
1.1.2. Panorama xeral dos medios de comunicación en Galicia
1.2. Comunicación e institucións
1.2.1. Cultura corporativa e estratexia política
1.2.2. Identidade corporativa: marketing, branding e outros conceptos
1.2.3. Comunicación interna e externa
1.2.4. Funcionamento dos departamentos de comunicación
1.3. Plans estratéxicos de comunicación
1.3.1. O procedemento estratéxico: técnicas e deseño
1.3.2. Elementos básicos da estratexia: obxectivos e posicionamento
1.3.3. O públicos de interese
1.3.4. A axenda estratéxica
II. Estratexias de comunicación convencionais
2.1. Os medios gañados
2.1.1. A relación cos medios de comunicación
2.1.2. Ferramentas de comunicación
2.2. Os medios pagados
2.2.1. A xestión da publicidade
2.2.2. Ferramentas de comunicación
III. Estratexias de comunicación dixitais
3.1 Comunicación en contornas dixitais
3.1.1. Dinamización e xestión de plataformas
3.1.2. Viralización
3.2. Estratexias de contidos (branded content e brand journalism)
3.3. Social media plan e community manager
3.4. Monitorización e medición de resultados
As actividades prácticas incluirán:
– tarefas de análise sobre a situación comunicativa dos SNL, sobre a audiencia e o seguimento de medios locais, sobre a identidade corporativa, sobre o paso da nota de prensa á información…
– exercicios de deseño e elaboración de ferramentas comunicativas: mapas de públicos, plans estratéxicos e de acción, notas de prensa, publicacións en redes sociais, accións coordinadas de comunicación…
DOCENTE
Emma Torres Romay, profesora titular de Estratexia Publicitaria na Universidade de Vigo e doutora en Comunicación Audiovisual e Publicidade pola mesma universidade.
Ten tamén experiencia profesional na Radio Galega e nos gabinetes de prensa da Consellería de Xustiza e da Universidade de Vigo.
PERSOAS DESTINATARIAS
– Técnicos/as de servizos de normalización lingüística (SNL)
– Traballadores/as de empresas, asociacións e outras entidades relacionadas coa normalización da lingua
– Persoas interesadas en traballar pola normalización da lingua
Límite de prazas: 25.
FORMATO DO CURSO
O curso desenvolverase en liña a través da sala virtual da docente no Campus Remoto da Universidade de Vigo:
https://campusremotouvigo.gal/
O alumnado recibirá unha ligazón e un contrasinal para acceder á sala virtual e participar no curso. A sala conta cun cartafol de arquivos e sala de videoconferencia. O uso da sala de videoconferencias é sinxelo e intuitivo e permite intervir por escrito ou mediante a voz.
Necesidades técnicas para participar no curso:
– Equipo informático con navegador e software flash actualizados
– Altofalantes, cámara e micro.
– Conexión estable a Internet e con certa largura de banda.
DATAS E HORARIO
As sesións do curso terán lugar os días 22, 23, 29 e 30 de outubro e o 5 e 6 de novembro, de 9 a 11 horas.
DURACIÓN DO CURSO
14 horas (12 de conexión síncrona e 2 de traballo persoal)
PRAZO DE INSCRICIÓN
–Do 5 ao 16 de outubro de 2020
AVISO: non se habilitará o formulario de inscrición ata que comece este prazo.
ORGANIZA
– CTNL
COLABORAN
– Universidade de Vigo
– Secretaría Xeral de Política Lingüística da Consellería de Cultura, Educación e Universidade
Información completa e formulario de inscrición.
Convocatoria completa en .pdf
Curso sobre estratexias de comunicación para servizos de normalización lingüística
A CTNL organiza un curso sobre estratexias de comunicación para servizos de normalización lingüística, que se desenvolverá en liña a través do Campus Remoto da Universidade de Vigo. Impartirao Emma Torres Romay, profesora titular de Estratexia Publicitaria da UVigo, e terá lugar os días 22, 23, 29 e 30 de outubro e 5 e 6 de novembro de 9.00 a 11.00 h.